.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف جسد حلق آویز شده یک جوان در جنگلهای کجور
در ساعات اولیه بامداد 5 شنبه 24 شهریور جنازه مذکور توسط روستاییان منطقه کشف می شود پس از این قضیه بلا فاصله اکیپی از کاراگاهان جنایی آگاهی به همراه مقام قضایی حوزه بخش کجور و پزشکی قانونی در محل مورد نظر حاضر...
کشف جسد حلق آویز شده یک جوان در جنگلهای کجور

جنازه یک پسر جوان که از درخت حلقه آویز و دستانش با دستبند پلاستیکی یک بار مصرف بسته شده بود در جنگل روستای نیرس بسطام توسط اهالی کشف و به پاسگاه انتظامی زانوسرستاق ( شهر پول ) اطلاع داده شد.
به گزارش " خبرنگار شمال نیوز " از نوشهر فرمانده انتظامی این شهرستان با تایید این مطلب گفت : در ساعات اولیه بامداد 5 شنبه 24 شهریور جنازه مذکور توسط روستاییان منطقه کشف می شود پس از این قضیه بلا فاصله اکیپی از کاراگا هان جنایی آگاهی به همراه مقام قضایی حوزه بخش کجور و پزشکی قانونی در محل مورد نظر حاضر می شوند .
سرهنگ شمس الدین کرمانی افزود : بررسی های اولیه نشان داد هویت فرد مورد نظر به دلیل آنکه مدارک شناسایی و هویتی به همراه ندارد مجهول می باشد . وی تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات علمی و تخصصی با انجام شگردهای خاص پلیسی متوجه شدند جنازه متعلق به جوان 26 ساله مرزن آبادی ( از توابع شهرستان چالوس) به هو یت مجتبی می باشد که سابق بر این چند سال قبل در یکی از پاسگاههای انتظامی نوشهر خدمت مقدس سربازی خود را گذرانده بود سپس با بررسی پرو نده های قدیمی پایوران وظیفه آدرس اعضای خانواده متوفی به دست می آید.
رییس پلیس نوشهر اظهار داشت : چون مرگ مشکوک به خودکشی یا قتل می باشد به دستور مقام قضایی جنازه برای تشر یح و کالبد شکافی و انجام آزمایشات سم شناسی تحو یل پزشکی قانو نی چالوس شد و نتایج رسمی آن طی روزهای آینده اعلام خواهد شد . قابل ذکر است اوایل مرداد امسال جنازه سیاه شده یک مرد میانسال تهرانی به هو یت ( ابو لفضل - ن ) در حوالی منطقه جنگلی دیو چشمه مرکز بخش کجور کشف شده بود که تا کنون علت اصلی مرگ و نتایج آزمایشات سم شناسی جنازه مذکور توسط پزشکی قانونی اعلام نشده است و پرو نده پلیسی و قضایی آن کماکان مفتوح می باشد.
گفتنی است از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان نوشهر 5 فقره قتل عمدی با ر یشه مسایل اختلافات خانوادگی و ارتباطات نا مشروع و سرقت طلا جات رخ داد که با تلاش کارآ گاهان ذبده و پر تلاش امور جنایی منطقه قاتلین نیز در کمتر از 10 روز شناسایی و دستگیر و روانه زندان شدند . طی همین مدت نیز 2 فقره قتل زنان که پارسال در استان قزو ین رخ داد و کشف نشده بود در نهایت قاتل سر یالی آن قتلها توسط ماموران اداره آگاهی نوشهر شناسایی و دستگیر شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.